Quart Social 2013-2014

Aquest Social ha tingut lloc el 10 de gener i ha comptat amb dos jurats vells coneguts nostres, en Miquel Estrada i en Lluís Calle. El tema de la jornada, el pas del temps o decadència de les coses, prometia bones fotos i així ha estat. En aquesta ocasió s’han presentat 29 fotografies de 16 socis.
La puntuació ha anat com segueix:
10 per a Sònia Hernández
9,5 per a Laura Pérez i Rita Gómez
9 per a Toni Torné
8,5 per a Ivan Clerch i Eduard Aragonés
8 per a Joan Clanchet i Encarna Cao
7,5 per a Montse Llopart, Francesc Alasà i Santi Soteras
7 per a Josep M. Comajuncosas
6,5 per a Ramon Cuadros
6 per Climent Clerch
5 per a Joana Colomé i Joan Llopart

Quant al comentari del Jurat s’ha fet palès un criteri més consensuat que en d’altres socials. Respecte de la foto guanyadora han coincidit en destacar l’ambient demanat en el tema, el tractament del cel i l’enfoc i el post-processat, detalls que els ha agradat des del primer moment.
De la foto de la Laura diuen que podria estar perfectament en el primer lloc, però que només podia haver-hi un 10.
Sobre la foto de la Rita han dit que els ha agradat el toc d’envelliment.
De la foto del Toni, han dit que els ha cridat més l’atenció la finestra que no pas el propi camió, punt d’interès temàtic de la foto.
Del bodegó de fruites de l’Ivan comenten que ha estat una llàstima que no hi hagi enfoc en tota la fruitera, doncs tan sols el primer pla està enfocat.
De la foto de l’Eduard en destaquen negativament la clara dominant de color en tota la fotografia
L’escala trencada del Joan Clanchet l’han vista massa centrada, tot i que el tractament de b/n l’han trobat excel·lent.
A partir d’aquí els comentaris van en el sentit de la manca d’enfoc o en la tria del tema. La foto de la porta de fusta vella diuen que sí, però… que n’han escollides altres fotos per puntuar millor.
Sobre la foto del pont del Santi n’han dit que el sota pont té un sobre-enfoc que li sobra.
Dels capitells en diuen que gairebé tota la foto està desenfocada.
Finalment, de la foto de la Joana diuen que… no es veu res.